Salam..

Selamat datang ke laman MamaStoves... laman yang membawa pilihan kepada semua penggemar kek dan juga yang bercadang untuk mengadakan majlis sambutan harijadi, rumah terbuka, anniversary dan apa jua majlis..

Kami sedia menerima tempahan kek-kek harijadi, kek anniversary, cup cakes, muffin..

Kami juga ada menyediakan satay kebab ayam & ikan bakar dari resepi kami yang tersendiri..


KLIK SINI UNTUK SENARAI HARGA

RAKAN PENGEDAR TEPUNG KEK MAMASTOVES

  • KL/PJ - Hjh Rahimi (017-2210236)
  • PERLIS - Pn Roshaya (019-5583524)
  • MARAN/TEMERLOH - Pn Noor Rohaila (013-9826084)
  • SHAH ALAM/KLANG - Pn Norazian (013-3899747)
  • PD/N9 - Pn Aisyah (019-6682524)
  • SABAH - Pn Ida Cyril (013-8794645)
  • CHERAS/KAJANG/BANGI/NILAI - Pn NABILA (019-2191202)

Monday, November 23, 2009

Bday Party Yasmin n Nabil



Hai..letih nye...baru selesai mengemas..almaklum semalam buat besday party anak2..Yasmin n Nabil..sepatutnya hari Isnin n Selasa hari tu...diorang ni selang sehari je...so buat sambutan serentak je la semalam....

Dah namanya dua org besday ..so kena la buat 2 kek..sorang nk Barbie Cake...yang sorang lagi nk Transformers (kecik2 lagi dh pandai memilih you..tu baru 3thn..)..nasib baik le mamanya terer buat kek (puji le tu..)..

Majlis semalam memang happening la..ramai anak2 jiran yg dtg..sepupu2 diorang...meriaaahhh..rugi la sape2 yg xleh dtg tu...he..he!

So..bagi mereka yg xsempat dtg bleh le tengok gambar2 kt sini...tengok je la ye..nk rasa pun ..keknya dh licin...


Ni Nabil Iqbal..3 years old.


Nabil ngn adiknye..Amelia Hasya


Yasmin ngn Amelia


Princess Yasmin 7 years old


Kek besday Yasmin..Barbie




Kek besday Nabil..transformers..


..tunggu giliran nk ambik kek..ha..beratur..beratur!!


Cik La sedang sibuk membahagi kek kt budak2..sape tak beratur xdpt kek!!


..tengah nyanyi lagu hepi besday..!! bebudak ni kena nyanyi lagu 2x...sebab dua nama..ha..ha..kena repeat lagu la..


Happy Birtday Yasmin n Nabil

Happy Birthday to Kak Yong(Mak Caq) n Kak Ja (Mak Ngah) jugak..!!

1 comments:

ilamz said...

gambar che la pun ada..