Salam..

Selamat datang ke laman MamaStoves... laman yang membawa pilihan kepada semua penggemar kek dan juga yang bercadang untuk mengadakan majlis sambutan harijadi, rumah terbuka, anniversary dan apa jua majlis..

Kami sedia menerima tempahan kek-kek harijadi, kek anniversary, cup cakes, muffin..

Kami juga ada menyediakan satay kebab ayam & ikan bakar dari resepi kami yang tersendiri..


KLIK SINI UNTUK SENARAI HARGA

RAKAN PENGEDAR TEPUNG KEK MAMASTOVES

  • KL/PJ - Hjh Rahimi (017-2210236)
  • PERLIS - Pn Roshaya (019-5583524)
  • MARAN/TEMERLOH - Pn Noor Rohaila (013-9826084)
  • SHAH ALAM/KLANG - Pn Norazian (013-3899747)
  • PD/N9 - Pn Aisyah (019-6682524)
  • SABAH - Pn Ida Cyril (013-8794645)
  • CHERAS/KAJANG/BANGI/NILAI - Pn NABILA (019-2191202)

Wednesday, April 28, 2010

kursus asas kek

Salam..

Hai..demam Pilihanraya baru je berakhir...banyak gak 'majlis2 mengejut' yang diadakan..perasmian sana sini...of course la..menteri2 n YB semua turun padang...meriah...meriah...!

Sekarang ni Bukit Beruntung kembali sunyi...seperti biasa..penduduknya pun kembali ke kehidupan biasa..jalanraya pun x sibuk.. ! Baru la dapat uploadkan gambar sekitar kursus baru ni.

Di bawah ni saya uploadkan gambar2 semasa kursus Asas Kek baru-baru ni.Tengok ye...


Hasil kerja peserta2 ..lawa tak??Tahniah..pas ni boleh la buat kek sendiri!!




PuanUmi bergaya dengan hasil keknya..caya la..!!



Kata Puan Hanum. '..ni lah kek saya..cantik tak??'...pergh...hebat!!






Masing2 seronok dapat bawa balik kek...leh tunjuk kat hubby hasil kek masing2....boleh gak buat minum petang nanti..xyah nak beli2 lagi ek...

Alhamdulillah..semua berpuas hati..kami di Mamastoves mengucapkan tahniah dan selamat maju jaya untuk semua peserta...(balik rumah kang..jangan xbuat kek plak ye..!)

Insyaallah dalam bulan Mei..kami akan adakan kursus asas kek lagi..

0 comments: