Salam..

Selamat datang ke laman MamaStoves... laman yang membawa pilihan kepada semua penggemar kek dan juga yang bercadang untuk mengadakan majlis sambutan harijadi, rumah terbuka, anniversary dan apa jua majlis..

Kami sedia menerima tempahan kek-kek harijadi, kek anniversary, cup cakes, muffin..

Kami juga ada menyediakan satay kebab ayam & ikan bakar dari resepi kami yang tersendiri..


KLIK SINI UNTUK SENARAI HARGA

RAKAN PENGEDAR TEPUNG KEK MAMASTOVES

  • KL/PJ - Hjh Rahimi (017-2210236)
  • PERLIS - Pn Roshaya (019-5583524)
  • MARAN/TEMERLOH - Pn Noor Rohaila (013-9826084)
  • SHAH ALAM/KLANG - Pn Norazian (013-3899747)
  • PD/N9 - Pn Aisyah (019-6682524)
  • SABAH - Pn Ida Cyril (013-8794645)
  • CHERAS/KAJANG/BANGI/NILAI - Pn NABILA (019-2191202)

Tuesday, May 12, 2009

Tempahan Bday Kek


Kat atas ni tempahan kek dr Puan Asnida yg sedang sarat mengandung (tengah tunggu hari tu..) untuk anaknya...Kek Blueberry Freshcream yg dilukis tangan gambar Mickey Mouse..

Harap Pn Asnida berpuas hati...doa kami d Mamastoves semoga anda selamat bersalin..amiinn...! Kalau nak order lagi boleh...kot2 nak buat majlis kesyukuran plak pas ni...

Selamat Hari Ibu.

wasalam..

2 comments:

chinocks said...

salam pn nurul...
saya emy,ingat lagi tak..hari tu 1may2009 ada order mini muffin 200 pcs,amik kat tol bkt beruntung..
ingat nak order lagi..mak suka coz tak manis sgt..
saya nak dalam bulan july nnt.puan larat buat tak???mgkn 150pelangi&150coklat.tapi yg coklat tak yah topping,biar kosong..puan boleh buat tak??
tanya je dulu ni..hehe

Pn Nurul said...

salam Emy..
ingat..sori er lambat jawab..alhamdulillah mak Emy suka..kalau nak order bulan july..xde masalah..nanti confirmkn bila datenye ok.