Salam..

Selamat datang ke laman MamaStoves... laman yang membawa pilihan kepada semua penggemar kek dan juga yang bercadang untuk mengadakan majlis sambutan harijadi, rumah terbuka, anniversary dan apa jua majlis..

Kami sedia menerima tempahan kek-kek harijadi, kek anniversary, cup cakes, muffin..

Kami juga ada menyediakan satay kebab ayam & ikan bakar dari resepi kami yang tersendiri..


KLIK SINI UNTUK SENARAI HARGA

RAKAN PENGEDAR TEPUNG KEK MAMASTOVES

  • KL/PJ - Hjh Rahimi (017-2210236)
  • PERLIS - Pn Roshaya (019-5583524)
  • MARAN/TEMERLOH - Pn Noor Rohaila (013-9826084)
  • SHAH ALAM/KLANG - Pn Norazian (013-3899747)
  • PD/N9 - Pn Aisyah (019-6682524)
  • SABAH - Pn Ida Cyril (013-8794645)
  • CHERAS/KAJANG/BANGI/NILAI - Pn NABILA (019-2191202)

Sunday, July 26, 2009

Kek Coklat Marble







Salam semua...

Baru ni saya try buat kek marble guna tepung kek Dhiya ni...saje je nak tau gak senang ke..menjadik tak kalau orang yg xreti or xpernah buat kek ..yang baru nak mecuba2 buat kek....!!Saya ikut arahan resepi dibelakang paket...satu persatu...cuma saya xbubuh esen vanila (dh abis la..!) so....resultnya...fuyo...menjadik!!!Wa cakap lu....


Ni ada foto yg sempat saya abadikan kt sini...tengok le sendiri..worait kan??Jadi...hari tu my jiran2 dapat la merasa kek ni...masing2 kata xpandai buat...ha sebab xpandai la kita guna tepung ni...mana tau nk buat minum petang ke..menjamu tetamu ke....time sesak2 nii..!! Komen diorang...sedaappp!!! Apa lagi..boleh le order..raya dh nak dekat ni!!


Tepung ni bleh dibakar @ kukus. Saya paparkan gambar kek marble yg dibakar n dikukus..yang berwarna gelap sikit tu..kek yg dibakar(garing d atas)..yg warnanya agak cerah sikit...dikukus...see 4 ur self...

0 comments: