Salam..

Selamat datang ke laman MamaStoves... laman yang membawa pilihan kepada semua penggemar kek dan juga yang bercadang untuk mengadakan majlis sambutan harijadi, rumah terbuka, anniversary dan apa jua majlis..

Kami sedia menerima tempahan kek-kek harijadi, kek anniversary, cup cakes, muffin..

Kami juga ada menyediakan satay kebab ayam & ikan bakar dari resepi kami yang tersendiri..


KLIK SINI UNTUK SENARAI HARGA

RAKAN PENGEDAR TEPUNG KEK MAMASTOVES

  • KL/PJ - Hjh Rahimi (017-2210236)
  • PERLIS - Pn Roshaya (019-5583524)
  • MARAN/TEMERLOH - Pn Noor Rohaila (013-9826084)
  • SHAH ALAM/KLANG - Pn Norazian (013-3899747)
  • PD/N9 - Pn Aisyah (019-6682524)
  • SABAH - Pn Ida Cyril (013-8794645)
  • CHERAS/KAJANG/BANGI/NILAI - Pn NABILA (019-2191202)

Wednesday, December 30, 2009

Mamastoves Dah Ada Kedai!!



Salam..

Pasti korang semua terkejut baca title kt atas tu kan..ha..ha!! Tapi ni memang real punya...lagi sekali nk habaq ni...Mamastoves dh ada kedai you....!!! Ish..ish..excited nyee...tak sabar..x sabar..

Alhamdulillaaaah...syukuuuurr...akhirnya kami dapat gak membuka kedai Mamastoves (tempahan kek,muffin,tepung kek & bahan2 kek). Dh lama impikan ( sampai termimpi2 nih....!!) kedai bhn kek muslim ni..alhamdulillah dengan bantuan n sokongan semua especially famili,Kak Nah(pengusaha sos Ummi), Kak Yong, Jad...diorang ni banyak memberi sumbangan untuk kedai Mamastoves.Terima kasih yang tak terhingga....!!

Insyaallah dalam awal Januari 2010 ni "Kedai Mamastoves akan di buka".Sekarang dalam proses susun atur semula, membaikpulih,cat-mengecat n so on.. So..warga Bukit Beruntung n Bukit Sentosa....stay tune...knock..knock..i'm coming....jemput-jemput la ye..!!

Lokasi : No. 5 Jalan Seroja 1B,Bukit Sentosa 2. (Bersebelahan Mini Market Nur Sejahtera)


Kat bawah ni gambar2 kedai yang masih dlm pembikinan.

masih banyak yg nk diubah ni..!!


Ni gambar rak2 yg belum dicat!!


pandangan dari pintu depan.!!



0 comments: